HELP

Urmați ghidul nostru de depanare pas cu pas pentru încărcarea cu gaz a instalației de aer condiționat din vehiculului dvs.

1. Probleme posibile atunci când instalația nu răcește

2. Cum putem identifica problema cu care ne confrunăm?

Problema A

Instalația dvs. de aer condiționat are un nivel scăzut de gaz, situație în care trebuie să completați folosind Alaska Refrigerant Gas Replacement.

Problema B

Instalația dvs. de aer condiționat are o scurgere și este gol. Utilizați mai întâi produsul nostru de etanșare, pentru a etanșa instalația înainte de a adăuga gazul de înlocuire Alaska Refrigerant.

Problema C

În situații rare, instalația de aer condiționat se defectează și necesită reparații profesionale. În acest caz nu folosiți produsul nostru, apelați la o reprezentanță oficială de depanare.

3. Funcționează compresorul dumneavoastră?

Cu motorul mașinii în funcțiune, porniți aerul condiționat. Dacă auziți un mic clic și/sau se schimbă turația motorului, înseamnă că compresorul funcționează.

4. Funcționează compresorul dumneavoastră?

Da

Dacă compresorul funcționează, atunci este probabil ca instalația de aer condiționat să aibe o cantitate insuficientă de gaz. După măsurarea presiunii gazului, folosiți Alaska Refrigerant Gas Replacement. Pentru modul de stabilire al presiunii, urmați instrucțiunile din înregistrarea video de mai jos:

Nu

În cazul în care compresorul nu funcționează, este posibil ca presiunea să fie insuficientă sau inexistentă. Pentru stabilirea valorii, folosiți manometrul din pachetul de manometre Alaska Refrigerant pentru a confirma acest lucru. Pentru modul de stabilire al presiunii, urmați instrucțiunile din înregistrarea video de mai jos:
https://www.youtube.com/shorts/TBfZAI1hWPs

5. Modul de citire al presiunii cu ajutorul manometrului

Etapa 1

Cu ajutorul manometrului și racordului Alaska Refrigerant, puteți verifica presiunea din instalație. Pentru acest lucru, ca primă etapă închideți robinetul de pe tubul de gaz.

Etapa 2

Atașați racordul manometrului la punctul de încărcare de joasă presiune de pe autovehiculul dumneavoastră. Instalația este prevăzută cu două puncte de racordare / porturi, iar manometrul se va conecta doar la portul de joasă presiune. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a localiza porturile de pe vehiculul dumneavoastră, accesați site-ul web: https://www.carcarekiosk.com sau sunteți binevenit să ne contactați oricând!

Etapa 3

Trageți înapoi inelul de plastic de pe cuplă, împingeți cupla pe port și eliberați inelul. La realizarea unei cuplări corecte, se aude cun clic. Pentru modul de stabilire al presiunii, urmați instrucțiunile din înregistrarea video de mai jos:

Etapa 3

Porniți motorul și reglați aerul condiționat la valoarea de răcire maximă. Lăsați toate gurile de aerisire deschise, setați sistemul de aerisire la poziția de recirculare, cu ventilatorul la maxim. Acum puteți citi presiunea.

6. Interpretarea valorilor înregistrate

Este necesară o reumplere
0- 0 psi
Instalația este încărcată
25- 25 psi
Instalație supraîncărcată!
55- 55 psi

7. Adăugarea de gaz Alaska Refrigerant sau aplicarea produsuliui de etanșare la instalația dvs. de aer condiționat

Etapa 1

Alegeți tubul corespunzător operațiunii pe care doriți să o efectuați (completarea gazului sau etanșarea instalației) și înșurubați-l pe racordul cu manometru. Strângeți puternic! Nu perforați tubul!

Etapa 2

Porniți motorul și setați aerul condiționat la poziția de răcire cea mai intensă, cu ventilatorul la maxim sau la modul automat.

Etapa 3

Identificați portul de încărcare de joasă presiune al autovehiculului. Țineți inelul de plastic în poziție retrasă, așezați cupla pe portul de joasă presiune, eliberați inelul. La realizarea unei racordări corespunzătoare se va auzi un clic.

Pentru modul de stabilire al presiunii, urmați instrucțiunile din înregistrarea video de mai jos:
https://www.youtube.com/shorts/TBfZAI1hWPs

Etapa 4

Răsturnați tubul cu capul în jos, apoi deschideți încet robinetul pentru a transfera conținutul tubului în instalația de răcire. IMPORTANT! Urmăriți permanent valoarea de pe manometru și opriți transferul de gaz când presiunea ajunge la valoarea corespunzătoare.

Etapa 5

După ce tubul s-a golit și/sau presiunea a ajuns la valoarea corespunzătoare, închideți robinetul, ca tubul să fie închis. Opriți motorul vehiculului și deconectați racordul de la vehicul.

Etapa 6

Porniți motorul și verificați performanța de răcire a instalației de aer condiționat. Așteptați 10 minute și repetați citirea presiunii. Pentru informații suplimentare, contactați-ne prin serviciul de relații cu publicul.

Gyakran ismételt kérdések

Mi a fő különbség az Alaska HF134a és a HFC R134a között?

Az Alaska helyettesítő nem károsítja az ózonréteget, és nincs globális felmelegedési potenciálja, viszont a HFC R134A magas globális felmelegedési potenciállal rendelkezik, ami káros a földi élővilágra.

Mi az Alaska HF134A és HF1234yf hűtőközeg?

Az Alaska HF134A és HF1234yf hűtőközegek az R134a és 1234yf közvetlen helyettesítői, környezetbarát szénhidrogének. Minden termékünk az EU-ban készült az összes szabályozáshoz kapcsolódóan magas színvonalon.

Mennyi gázra van szükségem a klímaberendezésemhez, és mit tegyek a palackban maradt gázzal?
Általában ezt az információt a motorháztető alján,a zárhídon azaz a a zár mellett jobbra vagy balra , illetve a jármű kézikönyvében találja meg, vagy a feltöltött pdf lapokon is megtalálja járművét. A maradék gáz a palackban marad, ha elzárja a tömlő csapját. (érdemes hűvős és napfénytől mentes helyen tárolni)